onsdag 16 mars 2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar idag då :)

Min mamma heter Susanne Isabelle Åkesson.
Hon föddes inte i Sverige för hon är inte helt svensk.
Hon föddes den 8 Maj, 1971. Hon jobbar i Alingsås på
socialförvaltningen i receptionen.
Min mamma och jag har en bra relation, vi kan prata om det
mesta men allt vill vi inte dela med oss av. Hon ställer
alltid upp för mig och är helt underbar för det mesta :)

Min pappa heter Peder Jan Åkesson.
Han är inte min biologiska pappa men han har funnits där för mig
sen jag var liten. Så jag kallar han för pappa :)
Han föddes i Alingsås den 15 september 1964.
Han jobbar som personlig assistent med utvecklingsstörda.
Pappa och jag står inte varandra så jätte nära, men vi älskar
varandra ändå :) Han finns också alltid där för mig när jag behöver det.


Min biologiska pappa finns det inte så mycket att säga om.
Han vill inte veta av mig, så att så äre..


bilder kommer på mamma & pappa senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar