måndag 14 mars 2011

Dag 01 – Presentera mig själv


Hej! :)

Jag heter Victoria Elisabeth Åkesson.
Jag går Barn och Fritid på alströmergymnasiet i alingsås och
trivs verkligen skit bra! Det är barn jag vill jobba med när jag
blir äldre. :)

På min fritid är jag mest med kompisar & min pojkvän :)
Jag brukade spela fotboll, men jag la av förra året någongång..
jag tröttnade helt enkelt.

Jag bor i en lägenhet med min mamma och hennes man, som jag kallar
Pappa med tanke på att han har funnits där för mig sen jag var liten.
Jag har även 2 mindre tvillingsystrar och en äldre bror.
Men min biologiska pappa träffar jag aldrig, han vill inte veta av mig
så jag skiter fullständigt i honom.. Han har 2 barn, en dotter och en son.
En till dotter om man räknar med mig.

Min pojkvän och jag har varit tillsammans i snart ett år, och vi är förlovade!
Det känns helt underbart, han är min ängel verkligen. Han finns där för mig
när jag som mest behöver det, jag skulle nog aldrig kunna klara mig utan honom :)
Oscar Andréasson, min älskling för livet! <3
Vi förlovade oss den 20 december 2010, och har ett år den 29 mars 2011 :)









Sen finns det inte så mycket mer att berätta om mig, så vi hörs en annan dag!



Puuuuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar