söndag 14 mars 2010

tråkig söööndag.


haha vi är sexxxxyy :)
julia, jag & åsa




måste bara först be om ursäkt för att jag är så dålig
på att uppdatera. men så blir det ibland, har mkt att göra.
I helgen har jag varit med massa kompisar och bara haft
det kul :) och johanna och daniel hade ett år igår!
GRATTIS! I fredags var det matteprov, jag malin och johanna
kunde inte koncentrera oss för vi var så glada för det
hade hänt en uuuunderbar sak! inget som jag tänker berätta
här iaf, för det är väldigt personligt för våran kompis:D!

Imon äre skola igen då.. Efteråt vet jag inte vad jag ska
göra, blir la antagligen att träffa johanna :D
Men nu är klockan halv 12, ska gå och lägga mig i sängen
och titta på tv :)! Ha det så bra, och njuuut av bilden ;)haha.


puuuussssar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar