tisdag 9 mars 2010

tisdag.


haha, så härligt är det att få dropp iaf..


Idag var det rätt segt i skolan, hade ont i magen
bara hela tiiiden. Jag och malin följde med Johanna
hem efter skolan. Fast jag och johanna somnade och
malin åkte hem. haha, fail på oss.

Sen åkte jag hem, käka lite. Efter det kom Johanna
och Daniel hem till mig en liten stund, sen vänta
vi på Per i 2 timmar, haha. för att daniel skulle
kolla på en bil som han kanske ska köpa :)

Idag är det "Desperate Housewifes" också! sjukt bra serie.

Åkte hem sen, och snart ska jag hoppa in i duschen och sen äta:)


Imon ska jag, malin och johanna träna efter skolan.
Sola lite också, behöver jag.. är lite blek ;) hihi.


Hörs kanske imorgon, om inte det så på torsdag förmodligen:)
puss och ha det bra!!




dagens låt: Calle Kristiansson - Walking in memphis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar