lördag 17 april 2010

LÖRDAG

Hej alla läsare :)
förlåt för att jag inte har uppdaterat på
länge, jag har helt enkelt inte haft tid..
ska försöka skärpa mig nu!
LÅNGT INLÄGG IDAG! ")

Det har inte hänt så mycket det senaste,
ungefär det vanliga.. och lite till.
Igår var det fredag, då åkte jag och några
kompisar upp till kors, träffade massa mysigt
folk :) sen åkte jag hem till min älskling och
sov där, vi åkte med hans bror dit :)!


Och nu är jag ute på praktik också, på en skola :)
Har gått på den skolan tidigare, jag praoar med
års kurs 2- 3 :) jag trivs verkligen skit bra
också och har jätte kul .


Nu är det så att det är en viss underbar vän som
har fyllt 17 år, så det ska vara tjejkväll idag
hos elvira :) stort grattis älskling!
hihi, presenten till henne är väldigt fin ocksåå ;)



bilder kommer kanske..
ha det bra tills vidare :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar